بهترین چسب کاشی ضد آب

شرکت های داخلی و خارجی تولید کننده چسب کاشی در صدد هستند تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد اولیه مرغوب، محصول با کیفیتی را به بازار ارائه دهند. زمانی که چسب کاشی با استفاده از متریال درجه یک ساخته شود و از کیفیت بالایی برخوردار باشد، نتیجه نهایی نصب کاشی بر روی این محصول نیز با کیفیت است. چسب چوب ها در دو نوع خمیری و پودری در بازار وجود دارند. انواعی از چسب کاشی های ضد آب در بازار وجود دارند که دارای استانداردهای لازم هستند. اما اگر به دنبال خرید بهترین برند از این محصول هستید می توانید با اندکی جست و جو در اینترنت لیستی از برندهای مطرح این محصول را تهیه کنید.
بهترین چسب کاشی ضد آب معمولا از نوع پودری و در دو رنگ سفید و خاکستری در بازار وجود دارد. نمونه های با کیفیت چسب کاشی ضد آب باید برای استفاده در هر محیطی مناسب و از نیروی کششی بالایی برخوردار باشند تا بتوانند به خوبی باعث چسبیدن کاشی به سطوح شوند. نوع پودری این محصول معمولا در بسته بندی های 20 و یا 25 کیلویی به بازار عرضه می شوند.

بهترین چسب کاشی ضد آب

مزایای چسب ضد آب و دلایل استفاده از آن

در انتخاب چسب کاشی ضد آب باید دقت داشته باشید که این محصول از یک برند مطمئن و با کیفیت است. اگر این محصول فاقد مرغوبیت باشد نتیجه نهایی حاصل از آن بسیار پایین خواهد بود و کاشی ها دچار آسیب یا ترک خوردگی می شوند. در مواردی با نفوذ آب به سطح زیرین آن، کاشی ها لق می شود و به اصطلاح شکم می زنند.
از جمله مزیت های چسب کاشی مرغوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چسب کاشی ضد آب، مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد و از این رو این محصول را برای استفاده در حمام، سرویس بهداشتی و مکان هایی مانند استخر مناسب می کند.
  • این محصول طول عمر بسیار بالایی دارد.
  • چسب کاشی ضد آب باید علاوه بر داشتن کیفیت مطلوب، قیمت مناسبی نیز داشته باشد.
  • می تواند در برابر گرما و سرما و شوک دمایی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد.
  • چسب های ضد آب پرسلان به آسانی اجرا می شوند و سرعت نصب کاشی با استفاده از این محصول بسیار بالا است.
  • با استفاده از این محصول علاوه بر کاشی می توان مصالح دیگری را نیز به سطوح مختلف چسباند.
  • از زمان نصب کاشی تا مدتی که این چسب خشک شود می توان کاشی را تعویض کرد و یا نحوه نصب را اصلاح نمود.
  • این نوع چسب، حالت چسبندگی خود را در برابر شرایط مرطوب حفظ می کند.

چسب های کاشی ضد آب پودری و خمیری بر پایه های متفاوتی ساخته می شوند و در شرایطی هر کدام برای نوع خاصی از کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می گیرند. کاشی های پرسلان توانایی چسبیدن به وسیله سیمان را ندارد چرا که این محصول در اثر پخت با حرارت بالا، آب میان بافتی خود را از دست داده است.

بهترین چسب کاشی ضد آب

بهترین چسب کاشی ضد آب بن ملات

شرکت بنیاد بتن اصفهان محصولاتی از جمله چسب کاشی ضد آب را با کیفیت قابل قبولی به بازار ارائه می دهد. این شرکت به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه انواع چسب کاشی های معمولی و پرسلان شناخته می شود. متریال استفاده شده در ساخت این نوع از چسب ها از مواد درجه یک و در جهت بهبود خواص این محصول استفاده شده است.
با خرید چسب های ضد آب بن ملات می توانید از کیفیت نهایی کار مطمئن باشید. با رعایت نکات و دستور العمل هایی که برای مصرف این محصول در نظر گرفته شده است کیفیت نهایی نصب کاشی ها بر روی این محصول تضمین شده است.
نکته دیگری که در استفاده از چسب های کاشی بن ملات باید در نظر داشته باشید این است که باید این محصول را از مراکز فروش معتبر و یا از طریق سایت بن ملات سفارش داد. خوشبختانه امکان سفارش این محصول به صورت اینترنتی وجود دارد و شما در هر کجای ایران که باشید به راحتی می توانید این محصول را از طریق سایت این شرکت و یا فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کنید. در سایت مجموعه بن ملات برای کسب اطلاعات بیشتر، امکان برقراری ارتباط با کارشناسان فروش، برای خریداران فراهم شده است.

نوشتن دیدگاه