تیرچه بتنی برای فنس

برای حفاظت از زمین های کشاورزی و باغ و همچنین به منظور حصارکشی در اطراف استخر، فنس و توری ها به عنوان گزینه های مورد علاقه ایرانی ها شناخته می شوند. با توجه به کاربرد فراوانی که فنس دارد، امروزه از روش‌های مختلفی برای حصارکشی از طریق آن ها استفاده می شود. علاوه بر این پایه بتنی را می توان در اطراف زمین های ورزشی نیز به کار برد.
بررسی ویژگی های تیرچه بتنی برای نصب فنس و حصارکشی نشان می دهد که با استفاده از آن می‌توانید فضا را مطابق نیاز خود به‌ خوبی محصور نمایید. امروزه می توانید انواع پایه ها را برای حصارکشی زمین های کشاورزی، ویلاها و باغ مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال پایه فنس چوبی از جمله گزینه هایی است که می‌تواند در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به دوام و عمر کم پایه فنس چوبی، گزینه های بیشتری را می توانید بررسی نمایید.
قیمت تیرچه بتنی فنس با توجه به فاکتورهای مختلفی اعلام می شود. از طول تیرچه تا بلندی آن ها گرفته تا تعداد تیرچه هایی که نصب می شوند می توانند در این زمینه تاثیر گذار باشند.

تیرچه بتنی فنس کاربرد

تیرچه بتنی فنس کاربرد

مساحت زیاد زمین های کشاورزی و باغ ها موجب شده است که دیوارکشی در اطراف آن ها با استفاده از آجر و بلوک گزینه ای مناسب نباشد. به همین علت بخش زیادی از مالکان زمین های کشاورزی، باغ ها، ویلاها و سایر اراضی به دنبال ایده ای بهتر هستند. با بررسی تیرچه بتنی فنس و کاربردهای آن متوجه می‌شویم که بهترین انتخاب برای حصارکشی خواهد بود. با توجه به اینکه در اطراف زمین های کشاورزی و ویلاها باید محدوده زمین خود را مشخص کنید و نشان دهید که به شما تعلق دارد، نصب توری حصاری و فنس و همچنین کمک گرفتن از تیرچه بتنی مورد توجه قرار گرفته است.
اگر به پادگان های نظامی توجه کنید بخش زیادی از آنها با استفاده از فنس یا توری محافظت می شود. به منظور محکم نگه داشتن آن ها، نصب تیرچه بتنی به خوبی می تواند شما را به اهداف خود برساند. با بررسی کاربرد و کارایی تیرچه بتنی متوجه می‌شویم که با استفاده از مفتول سیاه و بکارگیری توری، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. اگر بخواهیم به بررسی کاربرد تیرچه بتنی بپردازیم، متوجه می شویم که استفاده از آن در شرایط آب و هوایی مختلف می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. پایه فنس بتنی همانگونه که از نامش پیداست نسبت به متریال فلزی سنگین تر است.
به همین علت در برابر شرایط مختلف، مقاومت بیشتری خواهد داشت. با توجه به قیمت پایین تر و وزن بیشتر آنها احتمال دزدی پایه بتنی فنس نیز به شدت کاهش می یابد. متاسفانه نگهداری از پایه های فلزی برای بخش زیادی از افراد سختی هایی به همراه دارد.

تیرچه بتنی فنس

تیرچه بتنی فنس

پایه حصار یا پایه بتنی فنس به‌ منظور محکم نگه داشتن توری، سیم خاردار، توری گابیون و توری حصاری به کار گرفته می‌ شود. هنگامی که به دنبال محصور کردن زمین کشاورزی، باغ، مراکز نظامی، ویلا و زمین های ورزشی هستید، به منظور نگهداری دقیق و محکم توری و فنس باید از پایه های بتنی کمک بگیرید. نصب پایه بتنی فنس یا تیرچه بتنی برای نگهداری از توری با توجه به ارتفاع مورد نظر صورت می پذیرد. علاوه بر این به منظور جلوگیری از تاب خوردگی حصار باید فاصله مورد نظر برای نصب تیرچه بتنی فنس مهندسی شود. فاصله کم تیرچه بتنی فنس به مانند فاصله زیاد آن ها مشکلاتی ایجاد خواهد کرد. به عنوان مثال هر اندازه فاصله کمتر باشد هزینه هایی که پرداخت می کنید افزایش خواهد یافت.
حصار و فنس کشی در اطراف ویلا با استخر و زمین کشاورزی مزایای مختلفی دارد. جلوگیری از نفوذ حیوانات، حفظ حریم خصوصی، تسریع در عملیات داشت و برداشت و همچنین جلوگیری از ورود افراد متفرقه از جمله ویژگی‌ هایی به شمار می روند که با نصب تیرچه بتنی و فنس می توانید از آن ها بهره مند شوید. با توجه به این ویژگی ها می توانید از تیرچه بتنی کمک گرفته و بالاترین کیفیت را در اجرای آنها دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تیرچه بتنی برای فنس و خرید آن ها می توانید با کارشناسان ما در مجموعه بنیاد بتن تماس حاصل نمایید.

بهترین قمیمت تیرچه بتنی در بنیاد بتن اصفهان

 

نوشتن دیدگاه