قطعات پیش ساخته بتنی اصفهان

قطعات پیش ساخته بتنی اصفهان به دلیل سطح کیفی جز سازه‌های پر کاربرد هستند. در تولید این قطعات از عمل ریخته گری استفاده می شود به همین دلیل کاملا استاندارد و اصولی هستند. استفاده از بتن پیش ساخته فواید بسیاری در ساخت و ساز دارد که مهم ترین آن ها امنیت پروژه در حال احداث است. انجام راحت کارها با بهره گیری از قطعات بتن پیش ساخته از جمله ویژگی‌هایی محسوب می‌شود که موجب شده است بسیاری از پیمانکاران و مهندسین ساخت و ساز را ترغیب کند که روی به استفاده از این قطعات بیاورند. به عنوان مثال ساخت منهول بتنی 40 ساعت زمان می گیرد و زمان و انرژی زیادی از کارگران می گیرد. بنابراین بهترین کار استفاده از منهول بتنی پیش ساخته است.

کارخانه بنیاد بتن اصفهان با قدمتی دیرینه در حال فعالیت است و توانسته با ارائه قطعات پیش ساخته بتنی آن هم در شکل‌های متنوع به خوبی رضایت مصرف‌کنندگان را جلب کند. ترکیب شدن مواد اولیه با فرمولی دقیق سبب شده تا مقاومت فشاری این سازه‌ها تا حد زیادی افزایش پیدا کند. اطلاعات بیشتر در رابطه با بتن اکسپوز، بتن های پیش ساخته، نیوجرسی بتنی، روان کننده های بتنی، قیمت دیوار پیش ساخته، دیوار پیش ساخته بتنی و ... را از بنیاد بتن اصفهان کسب کنید.

قطعات پیش ساخته بتنی اصفهان

کاربرد قطعات پیش ساخته بتنی اصفهان

این قطعات در پروژه‌های شهری و برون شهری استفاده می‌شوند و شرایط رفاهی خوبی را برای مردم فراهم ساخته‌اند. اتصال این قطعات بتنی به یکدیگر باعث شده تا سازه‌های بزرگ ساخته شود. حمل و نقل این قطعات پیش ساخته توسط ماشین‌ آلات صورت می‌گیرد تا در فرآیند انتقال دچار ترک خوردگی و شکستگی نشوند. این قطعات از نظر ساختار و کارایی به ۵ دسته مجزا تقسیم می‌شوند و هر کدام سطح کاربری گسترده‌ای دارند:

  • تیر
  • سقف
  • ستون
  • دیوار
  • قطعات بتنی سفارشی

کاربرد قطعات پیش ساخته بتنی اصفهان

بنیاد بتن تولید کننده قطعات پیش ساخته بتنی اصفهان

امروزه استفاده از قطعات بتنی پیش ساخته، آن هم به کمک تجهیزات پیشرفته و نیروهای مجرب و با تجربه در ساخت بناهای مسکونی به صورت انبوه و همچنین ساخت قطعات متفرقه بتنی در تمام دنیا بسیار گسترش یافته است. همین امر باعث شده تا تولیدکنندگان داخلی سطح تولید را به طور چشمگیری افزایش دهند. شرکت بنیاد بتن تولید کننده قطعات پیش ساخته بتنی اصفهان توانسته با تولید انبوه دستی هم در صادرات داشته باشد. فعالیتی که نیروهای زبده و مجرب در این کارخانه دارند، باعث شده تا کیفیت محصول نهایی که روانه بازار می‌شود افزایش پیدا کند.
در این خط تولید تیرچه، نیوجرسی، بلوك، کفپوش و جدول به عنوان محصولات تولیدی در نظر گرفته شده اند. این مجموعه برتر توانسته با انجام مطالعه و تحقیق و پژوهش و بررسی نمودن انواع اختلاط تخصصی و قالب‌های قطعات بتنی در نهایت با دانش فنی و تکنولوژی این قطعات را با کیفیتی عالی طراحی و تولید کند. وجود بیش از صد طرح آماده و همچنین تولید به شکل سفارشی محصول برای پروژه های ساختمانی خاص، در آرشیو این مجموعه موجود و امکان ارائه به خریداران خاص پسند وجود دارد. بنیاد بتن دارای نشان استاندارد بوده که بر روی تمام محصولات ساخته شده هم درج شده است. هر اطلاعاتی که درباره کارخانه تولید قطعات بتنی پیش ساخته نیاز دارید را می توانید در مقاله درج شده از سایت بنیاد بتن مطالعه کنید.

WhatsApp Image 2022 05 10 at 12.26.33 PM 2

نوشتن دیدگاه