عکس میلگرد بستر

این روزها استفاده از میلگرد بستر به منظور ارتقا مقاومت و استحکام سازه ها در برابر نیروهای خارجی همچون زمین لرزه، طوفان و .... از گزینه های پرکاربرد در فرایند ساخت سازه های مختلف است. استفاده از میلگرد بستر در کشورهای پیشرفته سال هاست که به عنوان یکی از راه های عملی و موثر برای مقاوم سازی ساختمان ها به کار برده می شود.

عکس میلگرد بستر در دیوار سازه

میلگرد بستر نوعی میلگرد آج دار از جنس فولاد با ضخامت حداقل 4 میلیمتر و عرض 11 الی 5 سانتی متر است که در میان ملات دیوارهای باربر، غیر باربر، سفالی و آجری تعبیه می شود. برای پیشگیری از زنگ زدن میلگردهای بستر و همچنین بالابردن طول عمر این مقطع سطح ان را با پوششی از جنس گالوانیزه کاور می کنند. در ادامه عکسی از نحوه استفاده از میلگرد بستر در دیوار سازه را مشاهده می کنید.

عکس میلگرد بستر در دیوار سازه

تصویر میلگرد بستر

سازه های از جنس سفال و آجر مقاومت کمی در برابر نیروهای خارجی مثل زلزله دارند از این رو برای جبران این کاستی از ویژگی میلگرد بستر که با روش جوشکاری مقاومتی ساخته شده، استفاده می شود. در این صفحه از بنیاد بتن، تصاویر میلگرد بستر را مشاهده نمودید. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این صفحه از بنیادبتن برای شما مفید بوده باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات میلگرد بستر با ما در بنیادبتن همراه شوید.

نوشتن دیدگاه