تولید کننده میلگرد بستر

میلگرد بستر یکی از مهم ترین مقاطع فولادی است که از سیم های فولادی ساخته می شود و جزء پر کاربردترین مصالح ساختمانی است. ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد جزء کشورهای زلزله خیز محسوب می شود از این رو ساختمان سازی در آن باید بر اساس دانش روز دنیا و با استفاده از مصالح مناسب باشد تا مقاومت ساختمان افزایش پیدا کند و در صورت بروز زلزله خسارت وارده به حداقل برسد. یکی از راه کارهای اساسی برای بالا بردن مقاومت ساختمان استفاده اصولی از میلگرد بستر است، این راه بسیار مقرون به صرفه و کاربردی است که با استفاده از آن می توان ساختمان را در برابر بلاهای طبیعی مانند زلزله و طوفان حفظ کرد. با این تفاسیر در ایران تولید کنندگان بسیاری وجود دارد که انواع میلگرد بستر را تولید و به بازار عرضه می کنند.اکثر این کارخانه ها با استفاده از بهترین متریال، به روزترین تجهیزات و ماهرترین نیروی کار و ... با کیفیت ترین میلگرد بستر را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. در ایران تولید کنندگان میلگرد بستر به دو گونه فعالیت دارند، دسته اول تولید کنندگان خود مواد اولیه و شمش فولادی دارند اما دسته دوم مواد اولیه را از کارخانه ها و تولید کنندگان دیگر تهیه می کنند. تولید کنندگان میلگرد بستر فعال در ایران انواع این محصولات را با کیفیت بالا به بازار عرضه می کنند که مصرف کنندگان می توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم میلگرد مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

فعالیت تولید کنندگان میلگرد بستر در چه حوزه هایی است؟

فعالیت تولید کنندگان میلگرد بستر در چه حوزه هایی است؟

فعالیت تولید کنندگان میلگرد بستر اغلب به صورت اختصاصی در حوزه مقاطع فولادی است، در واقع میلگرد بستر همان میلگرد عادی است با ضخامت و ویژگی متفاوت که برای افزایش مقاومت دیوار و ساختمان از آن استفاده می شود. میلگرد بستر همان میلگرد آج دار عادی است که به صورت دو مفتول موازی در هم تنیده شده ساخته می شود، میلگرد بستر با توجه به شکل مفتول میانی به دو صورت خرپایی و نردبانی تولید می شود که هر کدام کاربرد و ویژگی های خاص خود را دارند. حوزه فعالیت برخی از تولید کنندگان بستر به صورت تخصصی در زمینه همین مقاطع است که انواع میلگرد بستر را با بهترین کیفیت طبق استانداردهای جهانی تولید و به بازار عرضه می کنند. تولید کنندگانی که فقط در حوزه میلگرد بستر فعالیت دارند به صورت پیشرفته تری این مقاطع را تولید می کنند از این رو کیفیت آن ها به نسبت بیشتر خواهد بود. کارخانه های فعال تولید میلگرد بستر اغلب بر اساس استانداردهای آمریکا فعالیت دارند، از این رو کاربرد گسترده ای دارند و مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. میلگردهای بستری که تولید کنندگان داخلی تولید می کنند خاصیت ضد زنگ و ضد فرسایش دارند و برخلاف برخی میلگردها، قابلیت جوشکاری مقاومتی دارند، از این رو جزء مقاطع فولادی پر کاربرد محسوب می شوند. تولید کنندگان میلگرد بستر انواع این مقاطع را با استفاده از فولاد ضد زنگ یا گالوانیزه با قطرهای 4 میلی متری تولید و به بازار عرضه می کنند.

کارخانه های تولید کننده میلگرد بستر

کارخانه های تولید کننده میلگرد بستر

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد در ایران کارخانه های تولید کننده میلگرد بستر فراوانی وجود دارد که برخی از آن ها به صورت اختصاصی انواع میلگرد بستر را تولید می کنند اما برخی از این کارخانه ها در کنار تولید انواع میلگرد و مقاطع فولادی در حوزه تولید میلگرد بستر نیز فعالیت دارند. کارخانه های تولید کننده میلگرد بستر در ایران با بهترین متریال، پیشرفته ترین ماشین آلات و متخصصین ماهر در این زمینه، با کیفیت ترین میلگرد بستر را تولید و عرضه می کنند. در واقع در سراسر ایران کارخانه های تولید کننده میلگرد بستر وجود دارد که اکثر آن ها جزء برترین تولید کنندگان هستند.
آشنایی با تولید کننده های برتر میلگرد بستر
تولید کننده های برتر میلگرد بستر با هدف تامین نیاز بازار داخلی و بین المللی سالانه چندین تن میلگرد بستر تولید و به بازار عرضه می کنند. اکثر تولید کننده های میلگرد بستر تنوع تولید ندارند اما تولید کنندگان برتر با پیشرفته ترین تکنولوژی ها و ماشین آلات انواع میلگرد بستر را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. در واقع تولید کننده های برتر میلگرد بستر برای جلب رضایت مشتری های خود انواع محصولات را با بهترین متریال، به روزترین تجهیزات و ... طبق استانداردهای ملی و جهانی تولید می کنند. از آن جایی که میلگرد بستر نقش اساسی در مقاومت ساختمان ها دارند بسیار حائز اهمیت هستند از این رو توصیه می شود برای خرید و تهیه این محصولات به تولید کننده های برتر میلگرد بستر مراجعه کنید و نسبت به آن ها آشنایی داشته باشید. در زیر به برخی از تولید کنندهای برتر میلگرد بستر اشاره شده است
- فراسازان آویژه
- مارکت سازه
- آوین صنعت
- فایف
- و ...
مجموعه بنیاد بتن با فراهم کردن عالی ترین کیفیت از میلگردهای بستر با قیمتی بسیار عالی در خدمت مشتریان است. کارشناسان این مجموعه می توانند در امر انتخاب بهترین میلگرد بستر و سایز موزد نیاز، شما را راهنمایی کنن.

 

نوشتن دیدگاه