مشخصات فنی نیوجرسی بتنی

جداکننده نیوجرسی یا همان بلوک سیمانی که امروزه به بلوک نیوجرسی معروف است یکی از قطعات از پیش ساخته شده است که جنس آن همان طور که از نامش مشخص است یا از بتن یا از پلاستیک است. از کاربردهای این بلوک ها می توان به جداکردن مسیرها در زمان ترافیک از یک دیگر اشاره کرد. از این بلوک ها برای مسدود کردن معابر یا جاده ها نیز استفاده می شود. طراحی این بلوک ها به گونه ای است که در اثر برخورد خودرو به آن آسیب بسیار کمی وارد شود. به طور کلی این قطعات اولین بار در دهه 1950 طراحی و تولید شده است.
اگر بخواهیم به طور خلاصه کاربرد نیوجرسی بتنی را شرح دهیم می توان گفت که از این بلوک ها برای هدایت کردن وسایل نقلیه در مسیر موردنظر، جلوگیری از تصادفات و کاهش خسارت های ناشی استفاده می شود.نیوجرسی ها دارای انواع مختلفی هستند و در ابعاد و سایزهای متنوعی ساخته و تولید می شوند که در ادامه این مقاله قصد داریم هر یک انواع نیوجرسی بتنی را نام ببریم و مشخصات فنی هر کدام را ذکر کنیم، پس اگر قصد دارید در این زمینه اطلاعات مفیدی کسب کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

اگر می خواهید بدانید هارد بتن چیست و برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقالات سایت بنیاد بتن مراجعه کنید. 

 

مشخصات فنی انواع نیوجرسی بتنی کامل

مشخصات فنی انواع نیوجرسی بتنی کامل

همان طور که اشاره کردیم نیوجرسی های بتنی یا همان بلوک های نیوجرسی دارای ابعاد و سایزهای مختلفی هستند و معمولا با توجه به نیاز کارفرما سفارش گرفته می شود و ساخته خواهد شد. در ادامه قصد داریم انواع مختلف نیوجرسی های بتنی را را نام ببریم و مشخصات هر یک را به طور کامل توضیح دهیم پس همراه ما باشید.
به طور کلی انواع نیوجرسی های بتنی عبارت اند از:

  • مشخصات فنی نیوجرسی کوچک شهری
    طول: 50 سانتی متر
    عرض پاشنه: 35 سانتی متر
    ارتفاع: 19 سانتی متر
    وزن: 74 کیلوگرم

  • مشخصات فنی نیوجرسی مفصلی 4 متری
    طول: 4 متر
    عرض پاشنه: 70 سانتی متر
    ارتفاع: 1 متر
    وزن: 3400 کیلوگرم
  • مشخصات فنی نیوجرسی مفصلی 6 متری
    طول: 6 متر
    عرض پاشنه: 70 سانتی متر
    ارتفاع: 1 متر
    وزن: 4700 کیلوگرم

مشخصات فنی انواع نیوجرسی بتنی کامل

  • مشخصات فنی نیوجرسی 3 متری ارتفاع 110
    طول: 3 متر
    عرض پاشنه: 80 سانتی متر
    ارتفاع: 110 سانتی متر
    وزن: 3000 کیلوگرم
  • مشخصات فنی نیم نیوجرسی 2 متری ارتفاع 80
    طول: 2 متر
    عرض پاشنه: 45 سانتی متر
    ارتفاع: 80 سانتی متر
  • مشخصات فنی نیوجرسی 1 متری
    طول: 1 متر
    عرض پاشنه: 50 سانتی متر
    ارتفاع: 80 سانتی متر
    وزن: 50 کیلوگرم
  • مشخصات فنی نیوجرسی 3 متری ارتفاع 80
    طول: 3 متر
    عرض پاشنه: 60 سانتی متر
    ارتفاع: 80 سانتی متر
    وزن: 1300 کیلوگرم

برخی دیگر از انواع نیوجرسی

برخی دیگر از انواع نیوجرسی عبارت اند از:

 پاشنه تیپ نیوجرسیعرضطول ارتفاعوزنتعداد جاگذاری در تریلی
مینی نیوجرسی 40 40 55  80کیلوگرم  150 
نیوجرسی یک متری 50 100  80  520کیلوگرم 45 
نیوجرسی دو متری 50 200  80  1000کیلوگرم 25 
نیوجرسی سه متری 60  300  80  1300کیلوگرم  16 
نیوجرسی سه متری 80  300 110  2700کیلوگرم

جمع بندی

همان طور که اشاره کردیم نیوجرسی بتنی جنس بتن داشته و کاربردهای بسیار زیادی دارد و تمامی کاربردهای آن را در این مقاله برای شما شرح دادیم. لازم است بدانید نیوجرسی بتنی طبق سفارش کارفرما تولید و عرضه می شود و شما عزیزان می توانید با توجه به نیازتان انواع نیوجرسی بتنی را در اندازه و ابعاد مورد نظرتان از فروشگاه اینترنتی شرکت بنیاد بتن اصفهان سفارش دهید. شرکت بنیاد بتن اصفهان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید انواع نیوجرسی ها در ابعاد و سایزهای مختلف است و شما عزیزان می توانید با خیالی راحت سفارش خود را به این مجموعه بسپارید.
همچنین در صورت بروز هرگونه مشکلات و ابهامات یا نیاز به مشاوره، هر یک از شما مشتریان عزیز می توانید از ساعت 8 الی 16 در 6 روز هفته با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مجموعه ما شما عزیزان را در حوزه موردنظر راهنمایی کنند و سفارش موردنظر خود را ثبت نمایید. در این مقاله انواع نیوجرسی ها را همراه با تمامی مشخصات فنی هر یک ذکر کردیم تا شما عزیزان در زمان ثبت سفارش بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید و محصول موردنظر را از شرکت بنیاد بتن اصفهان سفارش دهید.

 

نوشتن دیدگاه