میلگرد بستر نردبانی

میلگرد بستر یکی از محصولاتی است که به منظور مقاوم سازی ساختمان و ضد زلزله کردن ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت کلی در دو نوع میلگرد بستر نردبانی و میلگرد بستر خرپایی در بازار موجود است. میلگرد بستر نردبانی همانطور که از نامش پیداست دارای شکل ظاهری نردبان است و ممکن است از جنس استیل ضد زنگ و یا فولاد ضد زنگ تولید شده باشد. این محصول کیفیت نسبتاً خوبی دارد و در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد در برخی از موارد دیوارهایی که نیاز به مهار کردن دارند با استفاده از میلگرد نردبانی به صورت کامل مهار خواهند شد تا از فرو ریختن دیوار جلوگیری گردد.

قیمت میلگرد بستر نردبانی

قیمت میلگرد بستر نردبانی

در سالهای اخیر قیمت میلگرد بستر نردبانی افزایش چشمگیری پیدا کرده است و قیمت انواع مختلف این محصول در دو سال گذشته به حدود چهار برابر رسیده است و همین موضوع باعث می‌شود در ساختمان سازی قیمت ساختمان ها افزایش چشمگیری پیدا کند.
در مورد قیمت میلگرد بستر نردبانی باید گفت قیمت انواع مختلف این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از آنها از موارد زیر هستند:
قیمت دلار: قیمت میلگرد نردبانی و به صورت کلی قیمت میلگرد با بالاتر و یا پایین تر رفتن قیمت دلار کاهش و افزایش پیدا می کند. زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا می‌کند قیمت میلگرد تا حدودی بالاتر می‌رود و زمانی که قیمت دلار کاهش پیدا می‌کند قیمت میلگرد نیز پایین‌تر می آید.‌
طول میلگرد: میلگرد نردبانی معمولاً در طول های مختلفی در بازار موجود است که بالاترین طول آن طول سه متر است. هرچه طول محصول مورد نظر بیشتر باشد قیمت آن برای مشتری افزایش پیدا می کند.
عرض میلگرد: در هنگام خرید میلگرد نردبانی باید دقت داشته باشید که این محصول با عرض پنج و نیم تا ۱۱ سانتیمتر در بازار موجود است. بدیهی است که انواعی از این محصول که دارای عرض ۵ و نیم هستند نسبت به محصولاتی که دارای عرض ۱۱ هستند قیمت پایین تری دارند.
جنس محصول: میلگرد بستر نردبانی ممکن است از جنس فولاد ضد زنگ و یا استیل ضد زنگ تولید شده باشد و به صورت کلی می‌توان گفت جنس محصول تاثیر بسزایی بر قیمت آن دارد.
وزن میلگرد: یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد را می توان وزن آن دانست. هرچه وزن میلگرد بستر بیشتر باشد قیمت تمام شده آن برای مشتری افزایش پیدا می کند.
کارخانه تولیدی: کارخانه تولیدی میلگرد بستر تاثیر بسزایی بر قیمت محصول مورد نظر دارد. برخی از کارخانه های تولیدی قیمت بالاتری برای محصولات در نظر می گیرند در حالی که قیمت میلگرد بستر نردبانی در برخی دیگر از کارخانه های تولیدی پایین‌تر است.
با توجه به موارد بالا باید گفت برای اطلاع از قیمت میلگرد حتما باید قیمت آن را به صورت روزانه استعلام بگیرید و سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

خرید میلگرد بستر نردبانی

خرید میلگرد بستر نردبانی

مجموعه بنیاد بتن به عنوان یکی از بهترین مجموعه ها برای خرید میلگرد در بازار به شمار می‌رود که انواع مختلف میلگرد بستر نردبانی را با کیفیت بسیار بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید میلگرد بستر از مجموعه بنیاد بتن دارای مزایای زیر است:
این مجموعه به سهولت دسترسی مشتریان تا حدود زیادی دقت کرده است و محصولات مورد نظر مشتریان را به روشهای غیر حضوری و اینترنتی در اختیار آنها قرار می دهد با این روش مشتریان می توانند به آسانی و در کمترین زمان ممکن با چند کلیک ساده محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.‌
خرید میلگرد بستر نردبانی از مجموعه بنیاد بتن باعث می‌شود بتوانید به محصولی با کیفیت بسیار بالا دسترسی پیدا نمایید و از بهترین جنس های موجود در بازار استفاده کنید.‌
در سایت اینترنتی بنیاد بتن قیمت تمامی محصولات درج شده است و به همین دلیل مشتریان می توانند به راحتی قیمت محصولات مختلف را مشاهده نمایند و آن را با سایر فروشندگان مقایسه کنند و به کمترین قیمت موجود در بازار خرید کنید.
با خرید محصول از سایت اینترنتی بنیاد بتن می توانید طی چند روز کاری محصول را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. با توجه به این مورد می توان گفت خرید از این مجموعه به عنوان سریع ترین راه برای دسترسی به میلگرد بستر نردبانی در کمترین زمان ممکن است و در زمان خرید صرفه جویی می کند.

نوشتن دیدگاه