تولیدی خرپای تیرچه

اجرای سقف های ساختمان با استفاده از تیرچه و بلوک، نیاز به مصالح با کیفیت دارد. خرپا از جمله مهم ترین و ساده ترین گزینه ها برای سازه های باربر شناخته می شود. سازه خمشی خرپا علاوه بر استفاده در تیرچه بلوک و سقف، برای سازه های هوافضا و پل ها می تواند کاربرد خود را نشان دهد. جالب است بدانید که امروزه در صنعت ساختمان سازی بیش از ۸۰ درصد از سقف ها با تیرچه بلوک اجرا می‌ شوند. محبوبیت بسیار بالایی که تیرچه بلوک به دست آورده موجب شده که رقابت گسترده ای بین شرکت های تولیدی خرپای تیرچه و مصالح دیگر ایجاد شود.
نوع تولید خرپای تیرچه توسط بنیاد بتن اصفهان به شکلی است که در برابر صدا و حرارت، بین طبقات عایق ایده ‌آلی ایجاد می ‌کند. در کنار این ویژگی، اجرای سریع و دقیق و ممانعت ایده‌ آل از لرزش سقف از دیگر شرایطی محسوب می‌ شوند که ما برای تولید خرپای تیرچه، آن ها را در نظر می گیریم. بلوک های توخالی و سبک به کار رفته در تیرچه بلوک و خرپای تیرچه، این امکان را می دهند که سقفی سبک با مقاومت بالا در اختیار داشته باشید. مجموعه ما یعنی بنیاد بتن با بررسی شرایط سعی کرده برای تولید خرپای تیرچه، بالاترین استانداردها را در نظر گیرد. اطلاعات بیشتر در رابطه با سقف پیش ساخته بتنی، بتن اکسپوز، بتن های پیش ساخته، روان کننده های بتنی و ... را از بنیاد بتن اصفهان کسب کنید.

تولیدی خرپای تیرچه

کارخانه تولید خرپای تیرچه

اگر برای سقف ساختمان های خود نیاز به خرید خرپای تیرچه دارید، ما خرپا را در دو شکل سنتی و صنعتی در اختیار شما قرار می دهیم. تیرچه های صنعتی به واسطه استفاده از میلگردهای برشی، کیفیت و مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. کاهش ۵۰ درصدی مصرف آهن با استفاده از خرپای تیرچه در مقایسه با اجرای سقف های دیگر، نشان می دهد که محصولی ایده آل برای ساختمان های خود به کار خواهید برد.
مجموعه بنیاد بتن با فعالیت گسترده در زمینه تولید خرپای تیرچه، به شکل صنعتی سعی کرده بدون دخالت نیروی انسانی و با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک، فرآیند تولید را با استانداردهای لازم طی کند. کارخانه بنیاد بتن با تولید خرپای تیرچه با استفاده از تجهیزات مدرن سعی می ‌کند که خطای انسانی را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. با توجه به نیاز فعالان در حوزه ساخت و ساز و به واسطه تقاضای بسیار بالایی که از محصولات ما به عمل آمده است، قیمت گذاری خرپای تیرچه ارائه شده توسط ما نشان می ‌دهد که گزینه‌ ای بسیار مقرون به صرفه در اختیار خواهید داشت.
در کنار بهره‌ گیری از خرپای تیرچه برای ساخت سقف ساختمان ها، اگر برای پل ها و سازه های دیگر نیاز به استفاده از این محصولات دارید، خدمات ارائه شده توسط ما به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. اجرای دقیق و سریع خرپای تیرچه کمک می کند تا روند ساخت و ساز را با سرعت بالاتری طی کنید.

تولیدی خرپای تیرچه

بنیاد بتن تولید خرپای تیرچه

رعایت استانداردهای لازم برای ساخت و ساز و ساخت بناهای مختلف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین علت همواره تاکید می شود که از مصالح با کیفیت و مقاومت بالا استفاده شود. بنیاد بتن به عنوان یک تولید کننده خرپای تیرچه، برای ساخت این محصولات از آرماتور تقویتی و آرماتورهای کمکی اتصال به بهترین شکل استفاده می کند. نوع تولید خرپای تیرچه توسط مجموعه ما به شکلی است که ایمن بودن و کارایی را به عنوان مهم‌ترین موارد در نظر می گیریم. کیفیت بسیار بالایی که خرپای تیرچه تولید شده توسط بنیاد بتن دارد، این امکان را می‌دهد که سازندگان و مهندسان ساخت و ساز بتوانند در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنند. بهره مندی از اساتید در حوزه تولید و همچنین استفاده از دستگاه های مدرن تمام اتوماتیک، به ما کمک می ‌کنند تا بتوانیم محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا، برای قرار گرفتن در سازها تولید نماییم. اطمینان داشته باشید عایق سازی و ایزولاسیون بسیار بالایی با استفاده از خرپای صنعتی تولید شده توسط ما، در اختیار خواهید داشت.

نوشتن دیدگاه