شرکت میلگرد بستر

امروزه با توجه به گسترش استفاده از میلگرد بستر در صنعت ساختمان سازی و معماری مدرن، شرکت های زیادی نیز در این زمینه تاسیس شده ‌اند. اگر چه که استفاده از میلگرد بستر و وال پست در کشورهای پیشرفته از دهه های قبل اجرایی شده بود، اما در کشور ما این مسئله صرفا در پروژه ساخت و ساز های جدید اجرا می شود. بنابراین ممکن است برخی از افراد اطلاعات کامل و دقیقی در مورد انواع مختلف میلگرد بستر و در مورد انتخاب میلگرد متناسب با شرایط اقلیمی و ساختمانی خود نداشته باشند. در صورتی که شما نیز جزو این افراد هستید، می توانید به راحتی با مشاوره گرفتن از کارشناسان فروش شرکت های میلگرد بستر، پاسخ سوالات خود را به صورت کامل دریافت کرده و در نهایت اقدام به تهیه میلگرد مورد نظر خود کنید. ما در این مقاله از بنیاد بتن در مورد چند شرکت برتر که در زمینه عرضه میلگرد بستر مشغول به فعالیت هستند اطلاعاتی دقیق تری را برای شما ارائه نموده ایم. پس با ما همراه باشید.

خدمات شرکت های عرضه میلگرد بستر چیست؟

خدمات شرکت های عرضه میلگرد بستر چیست؟

شرکت هایی که در زمینه عرضه میلگرد بستر مشغول به فعالیت هستند نه تنها میلگرد بستر را در انواع مختلف از جمله استنلس استیل و گالوانیزه به مشتری ارائه نموده اند، بلکه تمام مشاوره های لازم جهت انتخاب میلگرد مناسب را نیز به شما ارائه می دهند. همچنین در صورتی که شما تجربه کافی در جهت اجرای میلگرد بستر نداشته باشید ممکن است خسارت های جبران ناپذیری در سازه بتنی شما به وجود بیاید. بنابراین در این زمینه نیز راهنمایی های لازم به شما ارائه خواهد شد و شما را به افراد متخصص در این زمینه ارجاع خواهند داد. کاهش هزینه های ساخت و ساز، کاهش زمان تلف شده برای احداث سازه های بتنی و مقاوم سازی ساختمان ها در برابر بلایای طبیعی از جمله زلزله از جمله اصلی ترین خدماتی است که شرکت های عرضه میلگرد بستر با تولید و فروش نوع درجه ۱ و استاندارد این میلگرد به مشتری ارائه می دهند. از آنجایی که کشور ما به صورت کاملا مستقیم روی خط زلزله واقع شده است، ایمن سازی ساختمان ها اهمیت بسیار بالایی دارد و باعث می شود تا هنگام بروز زلزله خسارت های مالی و جانی کمتری به بار آید. همچنین مقاوم سازی ساختمان ها باعث افزایش طول عمر مفید آن ها نیز می شود و این مسئله با کمتر کردن اثر منفی تورم حاکم بر کشور نیز بسیار هم راستا خواهد بود. بنابراین تا به اینجا اهمیت استفاده از میلگرد بستر و خدمات ارزنده این شرکت ها که با تولید و فروش این میلگرد به مشتری ارائه میدهند آشکار شده است. در ادامه نیز چند شرکت معتبر را در این زمینه برای شما معرفی خواهیم نمود.

معرفی بهترین شرکت های میلگرد بستر

معرفی بهترین شرکت های میلگرد بستر

از جمله بهترین شرکت های میلگرد بستر که در این راستا بسیار موفق عمل کرده اند می توان به سه شرکت بزرگ بنیاد بتن ایران، فایف و آهن ۷۲۴ اشاره کرد. شرکت بنیاد بتن ایران به عنوان یکی از شرکت های برجسته در فروش انواع مختلف مصالح ساختمانی و تولید آن ها بسیار موفق عمل کرده است. این شرکت از سال ۱۳۷۰ فعالیت های خود را آغاز نمود و نه تنها در زمینه تولید و فروش بسیار موفق عمل کرده است، بلکه اجرای پروژه‌ های عمرانی را نیز به صورت کاملا استاندارد و با کیفیت بسیار بالا در دست اجرا گرفته است. گروه صنعتی فایف نیز همچون بنیاد بتن ایران از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در راستای تولید و عرضه میلگرد بستر آغاز نمود و در این زمینه خدمات بسیار ارزنده ای را برای مشتری ارائه کرده است. آهن ۷۲۴ نیز توانسته است علاوه بر توزیع و فروش مقاطع فولادی درجه یک و عالی، نسبت به انجام مشاوره برای مشتری نیز بسیار موفق عمل کند و نیاز کارخانجات مختلف کشور به آهن آلات را نیز به صورت کامل تامین نماید. هر سه شركت ذکر شده دارای سوابق بسیار درخشان در این زمینه هستند و میلگرد بستر را به دو صورت گالوانیزه و استنلس استیل با کیفیت بسیار بالا و به صورت کاملا مستقیم و با قیمت بسیار عالی برای مشتری ارائه نموده اند. همچنین وجود نمایندگی های این شرکت ها در شهرهای مختلف، امکان خرید را برای تمام استان ها و شهرهای کشور فراهم کرده است. بنابراین شما در هر نقطه از کشور می توانید به راحتی از طریق نمایندگی های فعال این شرکت ها، همچنین از طریق سایت های این سه شرکت، خرید میلگرد بستر خود را پس از دریافت مشاوره های کامل انجام دهید.

 

نوشتن دیدگاه