چسب مخصوص اسلب چیست؟

برای چسباندن انواع سنگ، سرامیک پرسلان و کاشی بر روی سطوح مختلف به شکل افقی یا عمودی، نیاز به استفاده از چسب مخصوص اسلب خواهید داشت. چسب اسلب یک چسب کاشی و سرامیک با کیفیت است. کیفیت بسیار بالای چسب های مخصوص اسلب به گونه ‌ای است که عملکرد خود را برای چسباندن سنگ های مصنوعی و طبیعی در محیط های داخلی و خارجی ساختمان، به خوبی نشان می دهد. علاوه بر این با توجه به اینکه برخی از مکان ها مانند استخر، جکوزی و حمام برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک نیاز به استفاده از محصولات با کیفیت دارند، خرید چسب مخصوص اسلب، تولید شده تحت استانداردهای لازم از اهمیت بالایی برخوردار است.

کاربرد چسب مخصوص اسلب

امروزه شرایطی به کار می رود که برای تولید چسب مخصوص اسلب علاوه بر کاربرد آسان آن ها، سرعت اجرای بالا نیز در نظر گرفته شود. استحکام و مقاومت بسیار بالا و چسبندگی ایده‌ آل چسب مخصوص اسلب این امکان را به مهندسان و ناظران می ‌دهد که با به کار بردن آن ها در شرایط مختلف، بازدهی ایده ‌آلی دریافت کنند. چسب مخصوص اسلب با توجه به شرایطی که در تولید آن به کار می ‌رود، قابلیت استفاده برای کاشی کاری بر روی سطوح سیمانی و گچی را خواهد داشت.
در گذشته از ملات بنایی مختلف برای چسباندن سرامیک پرسلان و کاشی استفاده می ‌شد. گاهی اوقات بسته به شرایط محیطی، مصالح به کار رفته با مشکلاتی مانند ترک خوردگی و افت حجم مواجه می شدند. با این حال تولید چسب مخصوص اسلب در شکل های مختلف این امکان را می دهد که برای کاشی کاری نما و انواع ساختمان ها بتوان از قابلیت های آن ها بهره برد.

چسب اسلب

چسب ویژه اسلب (پرسلان پلاس) TL318 بن ملات

اگر به دنبال خرید چسب ویژه اسلب هستید و قصد استفاده از آن در شرایط مختلف را دارید، مجموعه بنیاد بتن اصفهان چسب ویژه TL318 را با کیفیت بسیار بالا در دسترس شما قرار می دهد. نوع ساخت این چسب به شکلی است که می توان در موارد مختلف مانند سیستم گرمایش از کف نیز از آن بهره برد. علاوه بر این، کیفیت و چسبندگی بسیار بالای چسب ویژه اسلب مدل TL318 بن ملات به گونه ‌ای است که بر روی سطوح عمودی و افقی و همچنین برای استفاده در استخر، حمام و جکوزی، عملکرد بی ‌نظیری از خود نشان می ‌دهد. اگر قصد نصب سرامیک با ابعاد بزرگ را دارید و به دنبال خرید چسب ویژه اسلب هستید، توصیه ما به شما خرید چسب پرسلان پلاس TL318 بن ملات خواهد بود. برای بالا بردن سرعت اجرا و همچنین جلوگیری از ترک خوردگی کاشی و جدا شدن آن ها می ‌توانید روی این چسب حساب ویژه ‌ای باز کنید. محصول مورد نظر را می توانید از مجموعه بنیاد بتن با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

adhesive

نوشتن دیدگاه