بهترین چسب کاشی ایران

بهترین چسب های مخصوص کاشی و سرامیک در دو نوع پودری و خمیری در بازار وجود دارند. عمده استفاده از چسب کاشی پودری در کف ساختمان است. شیوه استفاده از آن ها به گونه ای است که باید آن را با آب مخلوط کرد. این نوع از چسب ها بعد از خشک شدن استحکام بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند.از چسب کاشی خمیری برای چسباندن کاشی، سرامیک و سنگ بر روی سطوح استفاده می شود. استحکام و غیر قابل نفوذ بودن چسب های خمیری نیز مانند چسب های پودری است. خوشبختانه در کشور ما چسب های کاشی با کیفیت مطلوبی به تولید می رسند و کارخانه های بسیاری به تولید این محصول اقدام نموده اند. در کنار نمونه ای با کیفیت چسب کاشی، نمونه های تقلبی و فیک نیز در بازار وجود دارند. این موضوع لزوم تهیه این محصول از مراکز معتبر فروش را بیان می کند. برای جلوگیری از خرید چسب کاشی بی کیفیت باید از محصولات با کیفیت و مطرح موجود در بازار اطلاعات کافی داشت. برند های ایرانی بسیاری در زمینه تولید پودر کاشی و سرامیک فعالیت می کنند. از نمونه های مطرح و محبوب این محصول می توان به برند بن ملات اشاره نمود که به عنوان یکی از محصولات شرکت بنیاد بتن اصفهان به بازار عرضه می شود. همچنین شما می توانید برای دریافت قیمت بتن الیافی و قطعات پیش ساخته بتنی همچون قیمت منهول بتنی پیش ساخته، سقف پیش ساخته بتنی، قیمت پل بتنی پیش ساخته نیز بر روی بنیاد بتن حساب کنید. 

بهترین چسب کاشی ایران

بهترین چسب کاشی ایران کدام است؟

اگر به دنبال بهترین نوع از چسب کاشی های موجود در بازار ایران هستید، بهتر است به دنبال محصولی باشید که استفاده از آن دارای مزایایی باشد. چسب کاشی چه از نوع پودری و چه از نوع خمیری باید دارای مزایای زیر باشد تا بتوان آن را به عنوان یک محصول با کیفیت معرفی کرد:

  • اجرا و نصب به وسیله آن دارای سرعت بالایی باشد.
  • بعد از گذشت زمان استحکام و مقاومت خود را از دست ندهد.
  • در برابر زلزله و شرایط مشابه مقاوم باشد.
  • در سطحی که به وسیله آن چسبانده می شود ایجاد ارتعاش نکند.
  • وزن آن زیاد نباشد تا باعث سبک سازی کف و بدنه شود.
  • عایق رطوبتی مناسبی باشد.
  • قابل استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی، خصوصا مناطق پر باران باشد.
  • در برابر شوک دمایی مقاومت بالایی داشته باشد.

اگر محصول مورد نظر دارای همگی یا بیشتر ویژگی های بیان شده بود می توان آن را به عنوان یک محصول با کیفیت در نظر گرفت.

بهترین چسب کاشی ایران کدام است؟

معرفی 5 نمونه از بهترین چسب های کاشی ایران

در حال حاضر نزدیک به 60 شرکت ایرانی در زمینه تولید چسب های کاشی و سرامیک و دیگر مواد شیمیایی فعالیت دارند. استفاده از چسب های کاشی ایرانی به دلیل هماهنگ بودن با شرایط هوایی کشور، نسبت به نوع خارجی، ارجحیت دارد.
از جمله بهترین نمونه های چسب کاشی موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  چسب کاشی بن ملات
  •  چسب کاشی یکتا شیمی
  •  چسب کاشی ساروج
  • چسب کاشی فورتکس
  •  چسب کاشی آفیکس

چسب های کاشی معتبر ایرانی را می توان به طور مستقیم از شرکت های سازنده آن ها تهیه کرد و یا از طریق مراکز فروش و نمایندگی های آن ها اقدام به خرید کرد. بعد از جست و جو و کسب اطلاعات دقیق از یک برند برای نحوه استفاده از این محصول می توانید به سایت رسمی تولید کنندگان این محصولات مراجعه کنید. نمونه چسب های کاشی و سرامیک ایرانی با کیفیت مطلوبی که دارند به برخی از کشور های خارجی نیز صادر می شوند و رقابت تنگاتنگی با محصولات مشابه خارجی دارند. این محصول در شهر هایی نظیر تهران، اصفهان، سمنان و ... به تولید می رسند. مواد اولیه ساخت این محصول سیلیس و سیمان است که در کشور ما این مواد با کیفیت بالایی بهره برداری می شود و به همین دلیل میتوان از کیفیت نهایی چسب های کاشی و سرامیک مطمئن بود. قطعات بتنی پیش ساخته از پر کاربردترین قطعات در ساخت و سازها هستند که می توانید آن ها را در سایت بنیاد بتن مشاهده کنید.

معرفی 5 نمونه از بهترین چسب های کاشی ایران

بهترین چسب کاشی

چسب های کاشی و سرامیک بر پایه سیمان یا سایر پلی مرها هستند که مواد شیمیایی دیگری را به آن ها اضافه می کنند. این نوع چسب ها به صورت پودری و خمیری به تولید می رسند و به عنوان جایگزینی برای ملات و ماسه به کار می روند. این محصول دارای خاصیت کشسانی و چسبندگی بسیار بالایی است و از طرفی مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب دارد. در واقع یکی از ویژگی هایی که یک چسب کاشی مناسب دارد، خاصیت ضد آب بودن آن است. به گونه ای که بتوان از این محصول در مواردی مانند سرویس های بهداشتی، حمام و استخر استفاده کرد. نوع خمیری چسب های کاشی برای چسباندن اغلب برای کاشی وسرامیک و هم چنین چسب های آنتیک به کارمی روند و نوع پودری آن برای نصب کاشی و سرامیک در کف ساختمان مناسب تر است. از ویژگی های بهترین نوع چسب کاشی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت چسبندگی بالایی دارد.
  • نصب آن ها راحت است.
  • خاصیت کشسانی مناسبی دارد.
  • می توان آن را بر روی سطح عمودی و افقی استفاده کرد.

شما می توانید بهترین چسب کاشی و سرامیک را از فروشگاه بنیاد بتن اصفهان بخرید. بنیاد بتن اصفهان بهترین برندهای چسب کاشی و سرامیک را به مشتریان عرضه می کند. برای خرید به سایت بنیاد بتن اصفهان مراجعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه