خرید اینترنتی پودر بندکشی رنگی

پودر بندکشی محصولی است که از ترکیب سیمان، مواد آلی، فیلترهای معدنی، رنگدانه، مواد پلیمری و مواد دیگه ساخته می‌شود. این ماده پرکاربرد به منظور درزبندی کاشی و سرامیک و آجر بکار برده می‌شود. پودر بندکشی برای ایجاد استحکام میان اتصالات کاشی و سرامیک و همچنین آجر استفاده می‌گردد. این محصول پرکاربرد علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب به داخل بدنه آجر، کاشی و سرامیک از نظر زیبایی نسبت به ملات ساده بسیار شکیل‌تر است.
لازم به ذکر است که پودر بندکشی در انواع متنوع پودر بندکشی پلیمری، پودر بندکشی آنتی باکتریال، پودر بندکشی ضد آب، پودر بندکشی اسیدی و پودر بندکشی رنگی تولید می‌شود. پیش از این پودر بندکشی به رنگ سفید تهیه می‌شود و عدم هماهنگی رنگ آن با کاشی و سرامیک مورد توجه قرار نمی‌گرفت. امروزه اما پودر بندکشی برای دستیابی به بالاترین میزان مصرف کننده در طیف وسیعی از رنگ‌های محبوب تولید می‌شود.
این پودرهای رنگی علاوه بر اینکه از زیبایی قابل توجهی برخوردار هستند، تمامی ویژگی‌های پودرهای بندکشی باکیفیت را نیز از خود نشان می‌دهند. از جمله ویژگی‌های پودر بندکشی رنگی می‌توان به مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر نفوذ آب و استحکام بالا اشاره کرد. جالب است بدانید که پودر بندکشی رنگی با خاصیت آنتی باکتریال نیز در بازار موجود است و توسط فروشندگان معتبر به فروش می‌رسد. جهت دریافت قیمت پل بتنی پیش ساخته، و قیمت دیوار بتنی پیش ساخته ارزان، پودر بندکشی، چسب سرامیک و ... برای پروژه های خود می توانید به سایت بنیاد بتن مراجعه کنید. 

از کجا پودر بندکشی رنگی بخریم؟

از کجا پودر بندکشی رنگی بخریم؟

پودر بندکشی رنگی که به تازگی در بازار عرضه شده است، به دلیل عدم اطلاع مصرف کننده از وجود این محصول کاربردی تعداد کمی از فروشگاه‌ها به عرضه آن می‌پردازند. شرکت بنیاد بتن اصفهان به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه کننده انواع مصالح ساختمانی، نظیر چسب کاشی و سرامیک، پودر بندکشی رنگی، ملات‌های رنگی و دیگر مصالح کاربردی در نظر دارد فرآینده تهیه پودر بندکشی رنگی را برای مصرف کننده ساده سازد.
پودر بندکشی رنگی به نوعی ملات آماده اطلاق می‌شود که پس از افزودن آب می‌تواند برای ایجاد همسطحی مابین کاشی و سرامیک و دیگر مصالحی که به عنوان عایق سطوح بکار می‌روند، مورد استفاده قرار بگیرد. پودر بندکشی رنگی همانند پودر بندکشی ساده برای ایجاد استحکام بین اتصالات کاشی و سرامیک و پر کردن درز‌ها در مکان‌ها مرطوب نظیر سرویس‌های بهداشتی، حمام‌، سونا و استخر بکار می‌رود.
لازم به ذکر است که پودرهای بندکشی رنگی براساس مواد تشکیل دهنده و شرکت‌سازنده از کیفیت و کاربرد متفاوتی برخوردار است. علاوه بر این، پودر بندکشی رنگی برای درزگیری انواع مصالح ساختمان سازی از جمله قطعات سیمانی و بتنی بکار برده می‌شود. استفاده از پودر بندکشی رنگی نیاز به مهارت‌ ندارد و توسط هر فردی می‌تواند مرود استفاده قرار بگیرد.
در صورتی که برای اولین بار از پودر بندکشی رنگی استفاده می‌کنید، کافی است محیط مورد نظر را با دستمال تمیز کنید و گرد و غبار را به طور کامل از بین ببرید. پس از این کار با ماله مخصوص بندکشی مواد آماده شده را بر روی کاشی و سرامیک پخش کنید.

پودر بندکشی رنگی بن ملات

پودر بندکشی رنگی بن ملات

شرکت بنیاد بتن اصفهان توانسته است با بیش از سه دهه سابقه و بکارگیری نیروهای متخصص برند خود را به عنوان برترین تولید کنندگان محصولات بتنی ایران به ثبت برساند. با توجه به استقبال تولیدات بنیاد بتن این شرکت در نظر دارد محصولات خود را در قالب یک سایت اینترنتی معتبر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مصرف کننده برساند.
از محصولات محبوب بنیاد بتن می‌توان به پودر بندکشی رنگی بن ملات اشاره کرد. با توجه به این که بندکشی از مزایای منحصر به فردی نظیر افزایش استحکام میان مصالح ساختمانی و در پی آن جلوگیری از لغ شدن و افتادن آنها، ایجاد لایه‌ای آنتی باکتریال در فضاهای مرطوب به منظور جلوگیری از رشد قارچ‌ها، افزایش زیبایی محیط و ایجاد لایه‌ای ضد اسید به منظور افزایش مقاومت کاشی و سرامیک در برابر مواد شوینده قوی، برخوردار است، در تمامی پروژه‌های ساختمان سازی بکار برده می‌شود.
پودر بندکشی رنگی بن ملات به منظور پر کردن درزهای موجود در میان اتصالات کاشی و سرامیک، پر کردن درزهای قطعات بتنی و سیمانی و همچنین بر روی سطوح دیوار و زمین مورد استفاده قرار می‌گیرد. پودر بندکشی رنگی بن ملات به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا قدرت چسبندگی قابل توجهی از خود نشان می‌دهد. این محصول کاربردی در برابر نیروهای فشاری و کششی، شرایط مختلف دمایی و رطوبت بسیار مقاوم است و برای فضاهایی نظیر سونا، استخر، وان و سرویس‌های بهداشتی پیشنهاد می‌شود. قطعات بتنی پیش ساخته از پر کاربردترین قطعات در ساخت و سازها هستند که می توانید آن ها را در سایت بنیاد بتن مشاهده کنید.
اگر قصد دارید از این محصول زیبا و در عین حال کاربردی استفاده کنید، برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت با شرکت بنیاد بتن اصفهان تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه