کارگاه تولید بتن اکسپوز

روش های ساخت بتن اکسپوز در کارگاه تولید بتن اکسپوز متفاوت است. این محصول تحت فرآیند خاصی تولید می شود و با استفاده از ریز دانه های خنثی مانند سیلیس به همراه سیمان ماسه، شن، آب و برخی از روان کننده ها و رنگ ساخته می‌شود. مواد افزودنی دیگری هم به این محصول اضافه می‌شوند و در مدت زمان خاصی فرایند تولید بتن اکسپوز انجام می شود. مدت زمان مورد نیاز برای اختلاط مواد تشکیل دهنده بتن اکسپوز ۷ الی ۱۰ دقیقه است و در صورتی که زمان به دقت در نظر گرفته نشود، بتن دارای کیفیت مناسبی نخواهد بود. پس از مخلوط کردن این مواد با استفاده از قالب های مخصوص بتن اکسپوز قالب گیری بتن انجام می شود تا نتیجه کار سبب افزایش مقاومت سازه ها شود.
با استفاده از انواع مکمل ها به جای آب در ساخت بتن اکسپوز مقاومت آن افزایش پیدا می کند. این مکمل ها شامل انواع روان کننده ها و برخی از ژل ها هستند که تراکم بتن را افزایش می دهند. پنل ها و قطعات بتنی پیش ساخته که در نمای خارجی داخلی و کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند از جنس بتن اکسپوز هستند و برای نصب این پنل ها نیاز به پوشش دیگری نیست. چراکه کیفیت ظاهری آن ها بسیار بالا است. همان طور که می دانید بتن جز مصالح پرکاربرد ساختمانی است و دارای طول عمر و مقاومت بالایی است. بتن اکسپوز تنوع بالایی از نظر شکل ظاهری و روش های تولید دارد بنابراین افرادی که علاقمند معماری های مدرن هستند برای حفظ زیبایی نمای ساختمان از بتن اکسپوز استفاده می کنند. همچنین اطلاعات لازم درباره بتن پیش ساخته نما را می توانید در سایت بنیاد بتن مشاهده کنید.

مراحلی که در کارگاه تولید بتن اکسپوز انجام می شود

مراحلی که در کارگاه تولید بتن اکسپوز انجام می شود

این محصول دارای چسبندگی بالایی است و در برابر عوامل جوی مانند رطوبت، اشعه ماورا بنفش و سرما و گرما و مستحکم و مقاوم است. در کارگاه تولید بتن اکسپوز این محصول تحت نظر کارشناسان و بر اساس استانداردهای خاصی تولید می شود. ابعاد استاندارد بتن اکسپوز و مشخصات فنی بتن اکسپوز در هر کارگاهی متفاوت است و امکان سفارش بتن اکسپوز در ابعاد مختلف امکان پذیر است.
مراحلی که در کارگاه تولید بتن اکسپوز انجام می شود تا محصول نهایی تولید شود تقریباً با مراحل ساخت بتن معمولی مشابه است؛ اما برای ساخت بتن اکسپوز نیاز به دقت و ظرافت خاصی می باشد هر متر مربع بتن اکسپوز برای تولید نیاز به ۴ کیلوگرم بتن دارد و باید با افزودن مواد روان کننده و مخلوط کردن آن ها در مدت زمانی حدود ۵ دقیقه بتن یکنواخت به دست بیاید. برای اجرای بتن اکسپوز از وسایل خاصی استفاده می شود. هر اطلاعاتی که درباره کارخانه تولید قطعات بتنی پیش ساخته اصفهان نیاز دارید را می توانید در مقاله درج شده از سایت بنیاد بتن مطالعه کنید.

بنیاد بتن برترین کارگاه تولید بتن اکسپوز

بنیاد بتن برترین کارگاه تولید بتن اکسپوز

جهت کسب اطلاعات در رابطه با مراحلی که در کارگاه تولید بتن اکسپوز انجام می شود می توانید وب سایت بنیاد بتن برترین کارگاه تولید بتن اکسپوز مشاهده نمایید. در این مجموعه بتن اکسپوز به صورت بتن پیش ساخته و آماده برای ساخت و ساز تولید می شود. این مجموعه با تولید بتن اکسپوز در قالب های مختلف موجب شده تا مهندسین و پیمانکاران علاقه بیشتری برای استفاده از قطعات پیش ساخته بتن اکسپوز داشته باشند. کارشناسان بنیاد بتن با استفاده از فرمول های دقیق ترکیب مواد تشکیل دهنده بتن اکسپوز قطعات باکیفیتی را تولید کرده و روانی بازار می کنند.
متخصصان این مجموعه عملیات تولید بتن اکسپوز را در کارگاه تولید بتن اکسپوز با استفاده از روش‌های مهندسی و کاملاً دقیق انجام می‌دهند. تنوع قطعات و محصولات ساخته شده در این کارخانه بالا است. به همین خاطر مشتریان عزیز می توانند از بین محصولات متنوع انتخاب های مناسب و مقرون به صرفه ای داشته باشند. در این مجموعه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا محصولاتی با کیفیت و دارای مقاومت بالا ساخته می شود. بنیاد بتن اصفهان به عنوان برترین کارخانه تولید قطعات بتنی پیش ساخته در شهر اصفهان است. این مجموعه در حوزه صادرات هم فعالیت می کند و در بازار داخلی و خارجی سهم عمده ای را در دست دارد.

 

 

نوشتن دیدگاه