قیمت اجرای کفپوش بتنی

یکی از مصالح بسیار محبوب ساختمانی، کفپوش های بتنی هستند. امروزه برای کف حیاط منازل، پارک ها، محوطه باغ و سایر سطوح می توان از کفپوش های بتنی استفاده کرد. با وجود اینکه بخش زیادی از افراد از کفپوش های بتنی با عنوان سنگفرش سیمانی یاد می کنند ولی این نام می تواند گمراه کننده باشد. استفاده از سیمان پرتلند برای ساخت کفپوش های بتنی و ترکیب کردن آن با شن سنگدانه، ماسه، آب و سایر مواد افزودنی یک پوشش فوق العاده مقاوم ایجاد خواهد کرد. فاکتورهای مختلفی برای تعیین قیمت و هزینه کفپوش بتنی در نظر گرفته می‌شوند.
علاوه بر این موارد با توجه به اینکه کفپوش های بتنی به عنوان محوطه ساز در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، امروزه به عنوان پرمصرف ترین کفپوش در کشور ما شناخته می شود. برای نصب کفپوش های بتنی و اجرای آن در سطوح مختلف باید هزینه های زیرساختی را نیز در نظر داشته باشید. اگر سطح مورد نظر غیر هموار باشد، نیاز به پرداخت هزینه های بیشتر برای اجرای کفپوش بتنی خواهی داشت. با توجه به این مورد، صاف کردن زمین ممکن است قیمت اجرای کفپوش بتنی را نیز افزایش دهد.
علاوه بر این مورد، موارد و فاکتورهای دیگری در اعلام قیمت اجرای کفپوش بتنی تاثیرگذار خواهند بود. از جمله این فاکتورها می توان به نوع کفپوش اشاره کرد. کفپوش های بتنی با توجه به متریال به کار رفته در ساخت آن ها ممکن است متفاوت باشند. قطعات بتنی پیش ساخته از پر کاربردترین قطعات در ساخت و سازها هستند که می توانید آن ها را در سایت بنیاد بتن مشاهده کنید.

مراحل اجرای کفپوش بتنی

مراحل اجرای کفپوش بتنی

برای اجرای کفپوش بتنی می توان از راهکارهای مختلفی استفاده کرد. مجموعه های فعال در این زمینه با توجه به تخصصی که دارند، می توانند بسته به نیاز کارفرما، روی به اجرای انواع کفپوش بتنی بیاورند. ما در بنیاد بتن نیز به عنوان مرکز تخصصی تولید و اجرای انواع کفپوش بتنی شما را یاری می کنیم تا بتوانید از این مدل کفپوش ها در شرایط مختلف استفاده نمایید.
برای اجرای کفپوش بتنی در مرحله نخست باید سطح زیرین را به مقاومت بالایی برسانیم. به همین خاطر لایه های غیر مقاوم موجود مانند خاک رس و خاک سطحی برداشته خواهند شد.
در گام بعدی با استفاده از خرده سنگ و سنگریزه می توان لایه ای مقاوم ایجاد کرد. این سطح را معمولا بین ۳۰ تا ۳۵ سانتیمتر در نظر می گیرند. به منظور ایجاد مقاومت در برابر یخ زدگی و آب از شن با دانه بندی ۳۲ درصد یا 45 درصد استفاده می شود.
در گام بعدی برای اجرای کفپوش بتنی باید روی به اجرای دیوارهایی برای مرز بندی آورد. این عمل کمک می کند تا در هنگام کار از لغزش قطعات به خوبی جلوگیری شود.
پس از این مرحله نوبت به بستر کفپوش خواهد رسید. بستر کفپوش متشکل از مخلوط سنگ خرد شده انتخاب می شود. معمولا در این گام ضخامت را بین ۴ الی ۵ سانتیمتر در نظر می گیرند. هر اطلاعاتی که درباره کارخانه تولید قطعات بتنی پیش ساخته اصفهان نیاز دارید را می توانید در مقاله درج شده از سایت بنیاد بتن مطالعه کنید.

انجام مراحل اجرای کفپوش بتنی

انجام مراحل اجرای کفپوش بتنی

در کنار طی کردن مراحل فوق برای اجرای کفپوش بتنی باید به سمت چیدن قطعات گام برداریم. معمولا فاصله ای که برای نصب قطعات کفپوش بتنی در نظر گرفته می شود به اندازه ۵ میلی متر است. این درز بین قطعات به هیچ عنوان نباید بیش از حد مجاز باشد.
پس از چیدن کفپوش بتنی باید برای پوشاندن درز ایجاد شده میان قطعات از شن پاشی استفاد کرد. شدن پس از آن به وسیله جارو و سپس کمک گرفتن از دستگاه برای کوبیدن قطعات به خوبی می توان فرآیند اجرای کفپوش بتنی را تکمیل کرد. فراموش نکنید که برای اجرای این مرحله نیاز است که سطح تحت پوشش کاملا خشک و تمیز باشد.
در این باید بدانید که روش اجرای کفپوش بتنی بسته به نیاز شما انتخاب می شود. روش نصب صیقلی کردن و روش نصب مال کش فلزی از جمله راهکارهایی است که توسط مجموعه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این استفاده از خمیرهای جلادهنده نیز کمک می‌کند تا در کنار پودر جلا دهنده بتوانید فرآیند اجرای کفپوش بتنی را با بالاترین استاندارد طی نمایید.

بنیاد بتن تولید و اجرا کننده انواع کفپوش بتنی

بنیاد بتن تولید و اجرا کننده انواع کفپوش بتنی

برای تولید کفپوش بتنی از مدل‌های مختلفی استفاده می‌شود. به عنوان مثال کفپوش بتنی ترافیکی و کفپوش بتنی پیش ساخته از جمله پرکاربردترین مدل های این کفپوش هستند. در کنار این کفپوش ها می توانید برای اجرای کفپوش پیاده‌روها از کفپوش بتنی پیاده رو نیز کمک بگیرید. مدل های مختلفی مانند کفپوش پلیمری، کفپوش بتنی پازلی و کفپوش واش بتن نیز از جمله گزینه هایی هستند که می توانید از آن ها استفاده نمایید. کفپوش های بتنی را در رنگ های مختلف بسته به مکانی که قصد اجرای آن را دارید می توانید انتخاب کنید. کفپوش بتنی در حالت کلی به عنوان یک روش استاندارد مقاوم و ارزان قیمت از آن نام برده می شود.
مجموعه بنیاد بتن به عنوان تولید کننده انواع کفپوش بتنی تمام این محصولات را برای شما فراهم کرده است. علاوه بر این چنانچه به دنبال اجرای کفپوش در محیط های مختلف هستید، می توانید از خدمات ما در مجموعه بنیاد بتن استفاده کنید.

 

نوشتن دیدگاه