اندود نهایی نمای خارجی کاهگلی

با وجود اینکه امروزه اندودهای سیمانی نیمه نرم به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار می‌گیرند، ولی باید بدانید که همچنان در بسیاری از شرایط، اندود کاهگلی نیز برای نمای خارجی می‌تواند مدنظر قرار گیرد. با توجه به ملات مورد استفاده در اندود نهایی نمای خارجی کاهگلی و اجزای تشکیل دهنده آن می‌توانید کیفیت و چسبندگی فوق‌العاده‌ای مشاهده نمایید. شکل ظاهری بی نظیری که با اندود پلاستر نهایی نمای سنتی کاهگلی مشاهده می کنید، به خوبی می تواند شما را ترغیب کند که روی به استفاده از آن بیاورید. نحوه ساخت و آماده سازی ملات بنایی با توجه به نوع ملاتی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. ملات اندود طرح کاهگل نیز به عنوان یک روش جدید امروزه به جای ملات های کاهگلی سنتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. ملات کاهگلی در مقایسه با ملات های سیمانی، از ظاهری خاص بهره می برند. این ملات امروزه برای استفاده در شرایط مختلف و مرمت آثار باستانی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در بسیاری از ساختمان هایی که امکان اجرای طرح های سنتی وجود دارد، ملات کاهگلی به عنوان روکش نهایی می تواند به بهترین شکل اجرا شود. 

یکی از راه های تاثیرگذار در افزایش مقاومت کششی، خمشی و مقاومت در برابر ضربه در قطعات پیش ساخته بتنی استفاده از افزودنی هایی است که این روزها به عنوان یک تکنولوژی جدید در مقاوم سازی بتن شناخته شده اند که با نام بتن الیافی شناخته می شوند. برای دریافت قیمت بتن الیافی و انواع قطعات پیش ساخته بتنی همچون سقف پیش ساخته بتنی،  قیمت پل بتنی پیش ساخته می توانید با کارشناسان بنیاد بتن در ارتباط باشید. 

اندود نهایی نمای خارجی کاهگلی

ملات اندود نهایی کاهگل چیست؟

همانگونه که عنوان کردیم، برای اجرای پلاستر نهایی نمای خارجی ساختمان می توان از محصولات و مصالح مختلف بهره برد. اندود کاهگلی که توسط مجموعه بنیاد بتن عرضه می شود، به واسطه کیفیت بسیار بالایی که دارد، می تواند بخش زیادی از نیازهای شما در ساختمان های مختلف را برطرف نماید. در واقع ملات اندود نهایی کاهگلی به عنوان آخرین لایه و پلاستر برای ساختمان های مختلف می تواند استفاده شود. این ملات از سنگدانه های آهک به همراه سیمان سفید تولید می شود. به منظور افزایش کیفیت و چسبندگی ملات اندود کاهگلی، ما از مواد افزودنی پلیمری استفاده می کنیم. با توجه به شرایط موجود می توان رنگدانه های معدنی را نیز در ملات اندود نهایی کاهگلی مورد استفاده قرار داد.
بررسی شرایط موجود نشان می دهد که در شرایط مختلف می توانید از این نوع ملات استفاده نمایید.
از جمله قابلیت ها و ویژگی هایی که ملات اندود نهایی کاهگلی با خود به همراه دارد، امکان استفاده بر روی سطوح سیمانی ساختمان است. اگر در فضای داخلی و خارجی ساختمان خود از سطوح سیمانی بهره می برید، بدون هیچ دغدغه ای می‌ توانید از اندود کاهگلی بهره بگیرید. با استفاده از اندود پلاستر نهایی نمای سنتی، در زیباسازی ساختمان گامی بلند بر می دارید. امروزه بسیاری از ساختمان های تجاری و رستوران ها را می توانید مشاهده کنید که از طراحی سنتی بهره می برند. ملات اندود کاهگلی به راحتی قابلیت اجرا بر روی سطوح زبر را خواهد داشت.
با توجه به کیفیت تولید ملات اندود کاهگلی، با استفاده از ماله و به صورت دستی می‌توانید آن را اجرا کنید. طیف گسترده‌ای از رنگ های مورد نیاز خود را می توانید در اندود پلاستر ناحیه کاهگلی به کار ببرید. ملاتی که ما برای شما در شرکت بنیاد بتن ارائه می دهیم، به واسطه مواد افزودنی موجود در آن می تواند مقاومت بسیار بالایی در برابر آب از خود نشان دهد. سعی کنید قبل از استفاده از ملات اندود کاهگلی، ابتدا سطح زیرین را به خوبی تمیز کنید. با تراز کردن سطح به راحتی با استفاده از ماله می توانید لایه مورد نظر را در ضخامت مناسب اجرا نمایید. قطعات بتنی پیش ساخته از پر کاربردترین قطعات در ساخت و سازها هستند که می توانید آن ها را در سایت بنیاد بتن مشاهده کنید.

ملات اندود نهایی کاهگل چیست؟

خرید اندود نهایی نمای خارجی کاهگلی از بنیاد بتن اصفهان

این روزها که برای ساختمان سازی علاوه بر اهمیت برای بالا بردن مقاومت سازه نسبت به ظاهر و نمای ساختمان نیز حساسیت بالایی به خرج داده می‌شود، باید در خرید مصالح مورد نظر بتوانید به درستی عمل کنید. اندود نهایی نمای خارجی کاهگلی به بهترین شکل برای استفاده در شرایط گوناگون پاسخگوی نیازهای شما است. امروزه می‌ توانید طرح های جالبی را با استفاده از این ملات بر روی ساختمان خود ایجاد کنید. برای اطلاع از قیمت اندود نمای خارجی کاهگلی می توانید با مراجعه به سایت شرکت بنیاد بتن اصفهان، به اطلاعات کافی دست پیدا کنید. علاوه بر این، ما با فروش اندود کاهگلی شما را یاری می‌ کنیم که با اطمینان بالا بتوانید مصالح مورد نظر خود را خریداری نمایید. اگر به دنبال خرید اندود برای زیبا سازی ظاهر ساختمان خود بوده و علاقه مند به طرح های سنتی هستید، توصیه ما به شما خرید ملات و اندود کاهگلی بنیاد بتن اصفهان است.

 

نوشتن دیدگاه