بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی

سنتی ترین روش برای چسباندن کاشی به سطوح زیرین استفاده ملاتی با ترکیب سیمان، ماسه و آب است که امروزه نیز به صورت کم و بیش مورد استفاده قرار می گیرد. به مرور روش های جدید تری برای چسباندن کاشی ها به کار گرفته شد که در آن ها از مواد جدیدتری استفاده می شود. استفاده از چسب های کاشی، پودر های خمیری و ملات های آماده برای چسباندن کاشی بسیار متداول شده است. چسب های کاشی کاری در دو نوع پودری و خمیری در بازار وجود دارند. این نوع چسب ها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت هستند. چسب های خمیری به صورت آماده در بازار وجود دارند اما نوع پودری آن ها با آب ترکیب می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. چسب های کاشی کاری به نسب ملات های سیمانی دارای قیمت مناسب تری هستند و از طرفی مقاومت و چسبندگی بیشتری نیز دارند و استفاده از آن ها نیز راحت است.  جهت دریافت قیمت پل بتنی پیش ساخته، قیمت چسب کاشی، سقف پیش ساخته بتنی، بتن الیافی و ... برای پروژه های خود می توانید به سایت بنیاد بتن مراجعه کنید. 

بهترین نوع چسب کاشی پودری یا خمیری؟

انتخاب نوع چسب کاشی پودری و یا خمیری بستگی به این موضوع دارد که شما چه انتظاری از این محصولات دارید. به طور مثال در صورتی که می خواهید این محصول به سرعت خشک شود باید از نوع پودری استفاده شود. نوع خمیری چسب کاشی معمولا تا دو یا سه روز خشک نمی شود و می توان جای کاشی ها را عوض کرد.
از طرفی چسب کاشی پودری دارای قیمت ارزان تری نسبت به نوع خمیری است. در خرید هر کدام از این دو محصول باید به تاریخ انقضای آن ها دقت نمایید. در استفاده از چسب های کاشی خمیری بعد از باز شدن درب قوطی و نوع چسب پودری بعد از ترکیب شدن با آب، زمان زیادی برای مصرف آن ندارد و باید به سرعت آن را مورد استفاده قرار داد.
چسب پودری و خمیری هر دو از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قدرت چسبندگی مناسبی دارد اما بهتر است نصاب درباره انتخاب آن ها تصمیم بگیرد.

مزایای استفاده از چسب کاشی پودری

مزایای استفاده از چسب کاشی پودری

چسب های کاشی کاری نسبت به ملات هایی که با استفاده از سیمان و آب بدست می آیند مزایایی دارند که باعث می شوند این محصول با فروش بیشتری در بازار مواجه باشد. چسب کاشی و سرامیک پودری در میان مهندسان و پیمانکاران دارای محبوبیت بسیاری است.
این پودر با نسبت مشخصی با آب ترکیب می شود و شکل خمیری پیدا می کند. از جمله مزایای چسب کاشی پودری می توان به موارد زیر اشاره کر:
• مقاومت بالای چسب کاشی پودری به دلیل متریالی است که در ترکیب آن وجود دارد. سیمان تقویت شده و پلیمر در ساخت این نوع پودر استفاده شده است که باعث می شود پس از خشک شدن مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.
• با استفاده از چسب پودری کاشی، سطوح آب بندی می شود.
• استفاده از این محصول باعث کاهش هزینه ها می شود زیرا هزینه زیادی برای نصب لازم ندارد.
• مقاومت بسیار بالای در برابر سرما، گرما و رطوبت دارند.
• یکی از بهترین محصولاتی معرفی می شود که می توان با استفاده از آن کاشی های جدید را روی انواع قدیمی نصب کرد.

مزایای استفاده از چسب کاشی خمیری

مزایای استفاده از چسب کاشی خمیری

چسب های کاشی در نوع خمیری نیز در بازار وجود دارند. این محصول نیازی به ترکیب با آب یا هیج ماده دیگری را ندارد و به سادگی قابل استفاده است. پایه این محصول رزین اکریلیکی، غلظت دهنده و مواد معدنی است. برخلاف چسب های پودری که به سرعت خشک می شوند این محصول تا حدود 72 ساعت خشک نمی شود. استفاده از این چسب ها نیاز به مهارت و نصاب ندارد و عمده موارد استفاده از آن برای کاشی های آشپزخانه ای است. از جمله مزایای چسب کاشی خمیری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• این محصول در برابر عواملی مانند نشت ساختمان و زلزله مقاومت بالایی دارد.
• دوام چسب کاشی خمیری در برابر رطوبت، سرما و گرما بالا است.
• این محصول دارای خاصیت چسبندگی و کشسانی بالایی است.
• با استفاده از این محصول به راحتی می توان کاشی جدید را روی قدیمی نصب کرد.

چسب کاشی بنیاد بتن اصفهان

چسب کاشی بنیاد بتن اصفهان

در خرید چسب کاشی پودری و یا خمیری باید دقت داشت که این محصولات را از برند ها و کار خانه های برتر انتخاب کرد تا از کیفیت محصول مطمئن باشید. بنیاد بتن اصفهان یکی از شرکت های تولید کننده انواع چسب کاشی است. محصولات این شرکت در دو نوع پودری و خمیری برای خریدارن در دسترس است.
چسب های این شرکت بر اساس نوع استفاده دسته بندی شده اند. با مراجعه به سایت این برند می توانید از انواع چسب پودری و خمیری بازدید کنید.
قیمت محصولات ارائه شده در این شرکت متفاوت است و بر اساس کیفیت و میزان عایق بودن قیمت گذاری می شوند. قیمت محصولات در فروشگاه اینترنتی مربوط به این شرکت بسیار مناسب است چرا که محصولات تولیدی به طور مستقیم و بدون واسطه به خریداران عرضه می شود.

نوشتن دیدگاه