میلگرد بستر

گیره میلگرد بستر با ضخامت 2mm
تماس بگیرید

قلاب میلگرد بستر مفتولی با عرض 17mm
تماس بگیرید

قلاب میلگرد بستر مفتولی با عرض 12mm
تماس بگیرید

قلاب میلگرد بستر مفتولی با عرض 7mm
تماس بگیرید

میلگرد بستر با عرض 10cm خرپایی
تماس بگیرید

میلگرد بستر با عرض 5cm خرپایی
تماس بگیرید

میلگرد بستر با عرض 15cm خرپایی
تماس بگیرید

WhatsApp Image 2022 04 26 at 12.39.53 PM

همزمان با وقوع زلزله های خطرآفرین در کشور و رعایت اصول مربوط به کاهش تنش در دیوارهای سازه، استفاده از میلگرد بستر به عنوان کالایی ضروری برای به حداقل رساندن خسارات زلزله، دو چندان شده است. این نوع میلگرد از جنس فولاد است و متاسفانه فولاد معمولی در برابر شرایط ناپایدار زنگ می دهد (فولاد آلیاژی از آهن و کربن است که در برابر رخداد های غیر مترقبه بسیار مستحکم و سخت عمل می کند). بنا به این موضوع، مقدار دقیقی از فلز کروم به آلیاژ فولاد اضافه می کنند تا از زنگ زدن و خوردگی جلوگیری شود. این عمل همچنین باعث مقاومت و استحکام بیشتر فولاد در برابر عوامل خارجی می شود؛ به این نوع فولاد اصطلاحا فولاد ضد زنگ یا استینلس می گویند. ناگفته نماند که در برخی روش ها لایه ای از فلز روی، بر روی فولاد گالوانیزه می شود تا همچنین در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم گردد. معمولا میلگردهای بستر به صورت آجدار هستند؛ آجدار بودن آن ها موجب می شود که به بستر خود یعنی ملات، پیوستگی بهتری ایجاد کند و کارایی مناسب تری داشته باشد. آج میلگرد ها به نوعی به عنوان کمک دهنده برای همبستگی بیشتر عمل می کند.
میلگرد بستر از دو مفتول که معمولا هم آجدار هستند، تشکیل شده است و با یک مجموعه مفتول دیگر در میان این دو، به همدیگر وصل شده اند. چنانچه این مجموعه ی میانی به شکل زیگزاگ باشد، میلگرد بستر از نوع خرپایی بوده و اگر به شکل عمود بر دو مفتول قرار بگیرد، از نوع نردبانی خواهد بود. میلگرد بستر خرپایی سختی بیشتری نسبت به نوع نردبانی دارد و استفاده از آن نیز اولویت بیشتری دارد. با توجه به نکاتی که گفته شد، این میلگرد ها سبب اتصال بین دیوار ها و مصالح به کار رفته شده در آن ها می شود. محل قرارگیری میلگرهای بستر به این گونه است که معمولا بعد چیده شدن دو یا سه ردیف آجر یا چینه، به اندازه ی طول دیوار ، میلگرد روی بستر خود قرار خواهد گرفت. در انتهای دیوار نیز، میلگرد بستر با میلگردی دیگر از دیوار یا سقف پیوند برقرار می کند. در ستون یا حتی دیوار، امکان قرار گیری میلگرد بستر به صورت عمودی وجود دارد و باز هم مانند حالت افقی، میلگرد ها به هم پیوند می خوردند. مجموعه ی این اتصالات، باعث افزایش مقاومت دیوار و در نهایت سازه می گردد و ساختمان در برابر اتفاقات خطر آفرین محافظت می شود.

میلگرد بستر 20

خرید میلگرد بستر

همان طور که گفته شد میلگرد بستر در دو نوع خرپایی و نردبانی به بازار عرضه می شود. هر دو نوع آن در انواع ساختمان ها و قسمت های مختلف سازه به کار گرفته می شوند. این موضوع، عاملی را به همراه دارد؛ استحکام میلگرد خرپایی که نسبت به نوع نردبانی بسیار مقاوم تر است و سختی بیشتری دارد. بنابراین به کار بردن میلگرد خرپایی در اولویت بالاتری قرار دارد.
میلگرد ها معمولا بر اساس میزان فولاد استفاده شده قیمت گذاری می شود؛ به ان صورت که تولید کننده با محاسبه ی مقدار فولاد و مواد به کار رفته شده در هر متر میلگرد بستر، ارزشی برای آن تعیین می کند. این میلگرد ها در بازار در اندازه های متفاوت معامله می شوند و مشخص است که با توجه به مقدار مواد به کار رفته شده در هر متر آن، قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت. با این توصیف، باید از مصالح مقاوم تری در ساخت این مجموعه استفاده شود. میلگردهای بستر در کنار مشخصاتی که گفته شد، نسبت به روش های همیشگی و قدیمی بسیار مقرون به صرفه هستند. علاوه بر این موضوع، شکل و حالت بسیار مناسبی به دیوار می دهند و بسیار چشمگیر هستند. شاید دیده باشید که دیوار هایی که به روش سنتی (آجری یا سفالی) ساخته می شوند، پس از مدتی حالت طبیعی و اولیه خود را از دست می دهند و به خاطر همین موضوع، میلگرد بستر برای جبران این رویداد به کار گرفته می شوند.

قیمت میلگرد بستر

میلگرد بستر در ایران با روش های متفاوت به فروش می رسد. انواع متفاوت از شرکت ها و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و آهن آلات، امروزه با افزایش ظرفیت ساخت و ساز، موظف شده اند که با افزایش توانایی تولید و بهبود کیفیت کالاها، به پیمان کاران و مخاطبان این حوزه خدمت رسانی کنند. شرکت بنیاد بتن اصفهان به عنوان یکی از تولیدکنندگان این محصول در کشور با استفاده از خط تمام اتوماتیک اقدام به تولید میلگرد بستر در ابعاد و اندازه های گوناگون گرفته است. این مجموعه با سابقه ی چند دهه در این حوزه، موفق به کسب درجات عالی میان تولیدکنندگان مصالح ساختمانی شده است. بنیاد بتن با آگاهی کامل از نیاز مخاطبان، مرغوب ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرض می کند. امروزه بنیاد بتن با هدف افزایش بهره وری و خدمت رسانی به جامعه ی هدف، در تلاش است که جدیدترین و به روزترین کالاها را با توجه به نیاز جامعه تولید کند و در کوتاه ترین زمان، بیشترین بازده را دریافت کند.
فروشگاه بنیاد بتن انواع میلگردهای بستر در اندازه ها و مشخصات گوناگون را در اختیار مشتریان قرار داده است. تنها با مراجعه به صفحه مربوطه و مشاهده ی مشخصات و قیمت انواع میلگردهای بستر، نسبت به خرید محصولات مورد نظر اقدام کنید. همچنین برای دریافت مشاوره ی خرید می توانید با کارشناسان فروش بنیاد بتن در تماس باشید؛ کارشناسان همواره پاسخگوی شما خواهند بود. با تکمیل فرایند خرید، حس رضایتمندی را به کارکنان بنیاد بتن هدیه بدهید.

خرید میلگرد بستر

ارزانترین قیمت میلگرد بستر در بنیاد بتن

برای تهیه میلگرد بستر مراحل طولانی سپری می شود. این مراحل شامل تهیه مواد خام برای میلگرد بستر، کشش میلگرد بستر، برش، مراحل خم کاری و جوش میلگرد بستر و در مرحله نهایی آب کاری میلگرد بستر است. تمامی این مراحل طی هزینه های سنگین مرحله به مرحله با دقت فراوان انجام می شود و در نهایت تمام این هزینه ها در قیمت میلگرد بستر موثر است. قیمت میلگرد بستر به عوامل مختلفی چون وزن میلگرد و طول آن بستگی دارد. البته کیفیت میلگرد بستر نیز در قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. تمام این موارد را باید قبل از خرید در نظر بگیرید و سپس خرید کنید، اما این را بدانید از آنجا که این محصول باید کیفیت بالایی داشته باشد، قیمت آن آخرین چیزی است که باید در نظر بگیرید. همانطور که می دانید برترین تولید کننده میلگرد بستر، بنیاد بتن اصفهان است. قیمت میلگرد بستر در بنیاد بتن با وجود مرغوبیت و کیفیت بالایی که دارد در وزن ها، طول ها و ضخامت های مختلف مناسب و مقرون به صرفه است، پس شما می توانید ارزانترین میلگرد بستر را از شرکت بنیاد بتن اصفهان بخرید و استحکام و کیفیت را در کنار خرید اقتصادی و مقرون به صرفه تجربه کنید.

 

 میلگرد بستر 13

 

تحلیل هزینه‌های استفاده از میلگرد بستر در پروژه‌های ساختمانی

تحلیل هزینه‌های استفاده از میلگرد بستر در پروژه‌های ساختمانی می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل در برنامه‌ریزی پروژه و انتخاب مصالح ساختمانی مطرح باشد. در ادامه به بررسی اجزای تشکیل‌دهنده هزینه‌های استفاده از میلگرد بستر در پروژه‌های ساختمانی می‌پردازیم: 

۱- هزینه خرید میلگرد بستر: این هزینه به عنوان هزینه اولیه، هزینه خرید میلگرد بستر مورد نیاز برای ساخت سازه را در بر می‌گیرد. این هزینه بسته به نوع و کیفیت میلگرد بستر متفاوت است.

 ۲- هزینه حمل و نقل میلگرد بستر: برای حمل و نقل میلگرد بستر از کارخانه به محل پروژه، هزینه‌هایی مانند هزینه حمل، بسته‌بندی و بارگیری و تخلیه وجود دارد که باید در محاسبات لحاظ شود.

 ۳- هزینه ذخیره سازی میلگرد بستر: در صورتی که میلگرد بستر در محل پروژه ذخیره شود، هزینه‌هایی مانند هزینه اجاره فضا و نگهداری و حفظ کیفیت میلگرد باید محاسبه شود.

 ۴- هزینه برش و خم میلگرد بستر: برای انجام فرآیند‌های برش و خم میلگرد بستر، هزینه‌هایی مانند هزینه تجهیزات و کارگران مورد نیاز برای انجام این فرآیندها وجود دارد که باید در تحلیل هزینه‌ها در نظر گرفته شود.

 ۵- هزینه جوشکاری میلگرد بستر: در صورتی که جوشکاری برای اتصال میلگرد بستر مورد استفاده قرار گیرد، هزینه‌هایی

سوالات متداول میلگرد بستر

انواع میلگرد بستر چست؟

میلگرد بستر از دو مفتول آجدار تشکیل شده است که به کمک مفتولی دیگر به همدیگر متصل شده اند. نوع شکل ظاهری مفتول متصل کننده، تعیین کننده نوع میلگرد بستر است. چنانچه این مجموعه ی میانی به شکل زیگزاگ باشد، میلگرد بستر از نوع خرپایی بوده و اگر به شکل عمود بر دو مفتول قرار بگیرد، از نوع نردبانی خواهد بود.

لزوم استفاده از میلگرد بستر چیست؟

استفاده از میلگرد بستر باعث افزایش مقاومت دیوار و در نهایت سازه می گردد و ساختمان را در برابر اتفاقات خطر آفرین همچون سیل، طوفان و... محافظت می کند.

مزایای استفاده از میلگرد بستر جیست؟

افزایش مقاومت دیوار در برابر حوادثی چون زلزله، امکان اتصال دیوارهای مقاطع به یکدیگر، افزایش قابل ملاحظه مقاومت برشی داخل صفحه دیوار، بهتر شکل گیری دیوار و عدم نیاز به دوغاب کاری از مزایای استفاده از میلگرد بستر است.

بهترین مرکز فروش میلگرد بستر با قیمتی ارزان کجاست؟

بهترین مرکز فروش میلگرد بستر با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه فروشگاه بنیاد بتن اصفهان است.